Alla inlägg den 9 maj 2016

Av Maja - 9 maj 2016 11:10

Barnen har varit hemma snart en vecka pga av sjukdom och ledighet ifrån skolan och förskola. I fredags var alla tre lediga ifrån skolan så då passade vi på att vara ute i soliga vädret. Vi körde en lekparks roadtrip och var iväg till 6 olika lekplatser. Det var supermysigt, vi gick till Pelle Svanslösparken, Vasaparken, Vindhemsparken, Sverkerskolan, Tegnerparken och Klockarparken. På vägen hem köpte vi en glass på Konsum, jättehärlig dag. 


I vasaparken så står det så fina körsbärsträd, det var inte bara jag som tog kort på de utan vi stod ett litet gäng och fotade :) Vad jag ser i mitt instagramflöde så är det vääldigt många fler om tycker om körsbärsträden :) 


 


Hittade en bildserie ifrån Pelle Svanslös parken som jag tog i påskas  när vi var där. 


 

Tidigare månad - Senare månad

COPYRIGHT

COPYRIGHT - Alla bilder på denna sida är mina och jag äger rätten till de. Du får inte låna/kopiera eller ta bilderna från denna sida utan att fråga om lov först. Om du får låna en bild så ange källa. 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards