Alla inlägg den 28 april 2016

Av Maja - 28 april 2016 11:37

Usch vilket regn det är ute, har regnat sen tidigt imorse och håller fortfarande på. Tänkte ändå gå ut och gå en sväng imorse när jag lämnat barnen men hittade 100 ursäkter så skippade promanaden, det var blåsigt, kallt och regnigt plus att jag har massor att göra. Men KANSKE att jag går en sväng innan jag hämtar upp barnen igen, man kan ju faktiskt värma sig när man kommer in, man kan faktiskt byta kläder och torka de blöta och lite vind/blåst har väl ingen dött av så just nu lutar det åt att jag ändå går :) 


Jag är precis som barnen när jag äter mat :) Jag delar upp allt i högar, vill inte ha allt geggat omkring plus en sak jag alltid gör som många kommenterar är att jag ALLTID skär upp ALL mat och sen börjar jag äta. Jag äter aldrig med kniv och gaffel och skär under matens gång så att säga utan jag börjar alltid med att skära allt som finns i tallriken, sen behöver man bara gaffel och mumsa i sig allt, går mycket snabbare då ;) Idag var det kyckling med MASSOR av grillkrydda, grönsaker och ännu mer mangoraja. Jag skulle kunna äta/dricka bara den såsen, SÅ sjukt god! 


    

Tidigare månad - Senare månad

COPYRIGHT

COPYRIGHT - Alla bilder på denna sida är mina och jag äger rätten till de. Du får inte låna/kopiera eller ta bilderna från denna sida utan att fråga om lov först. Om du får låna en bild så ange källa. 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
April 2016 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards